Архівні послуги

Архівні послуги юридичним особам

shild

Зберігання документів

Зберігання документів в архівному бюро «ЛЕГІС» – це комплексне вирішення важливих завдань, яке дозволить вам:

  • оптимізувати витрати на зберігання, обслуговування і захист документів від різних ризиків;
  • знизити непрофільне навантаження на фахівців і вивільнити офісні площі;
  • налагодити систематизацію та облік документів.

Якщо ви хочете навести ідеальний порядок в своєму архіві – це рішення для вас!

Ми приймаємо на зберігання документи з особового складу:

  • накази про прийом, звільнення, переміщення з посади на посаду, про надання відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами, про призначення і виплати допомоги по вагітності та пологах, про надання відпустки по догляду за дитиною;
  • відомості по нарахуванню заробітної плати.

Важливі особливості архівного зберігання документів в архівному бюро «ЛЕГІС»

  • Передача документів на архівне зберігання в наше бюро – це впевненість в тому, що допуск до документів будуть мати тільки професійні працівники архіву.
  • Оригінали документів, що знаходяться на зберіганні в нашому бюро ніколи не покинуть площу сховища.
  • На вимогу перевіряючих інстанцій, при наявності у них повноважень і документів, будуть надані архівні копії, необхідних документів.
  • Фахівці можуть провести комплекс робіт з підготовки документів до зберігання. Документи будуть впорядковані, промарковані та упаковані в архівні короба, на них буде складений докладний опис. Вам не доведеться витрачати свій безцінний час, а всю рутинну роботу можна довіритися нашим фахівцям. Всі роботи по підготовці документів до позаофісного зберігання можуть виконуватися як у вас в офісі, так і в офісі архівного бюро «ЛЕГІС».

Комплексна архівна обробка документів – це комплекс послуг, який може включати в себе:

  • систематизацію, підготовку та переплетення документів в архіві;
  • комплексну архівну обробку документів з особового складу відповідно до вимог законодавства та архівних органів;
  • відбір документів на знищення з простроченим терміном зберігання зі складанням акту встановленого зразка.

Обкладинка

Для документації ми виконуємо переплетення, яке має наступні характеристики:

  • висока якість і відносно низька вартість виготовлення;
  • виняткова оперативність виконання робіт;
  • зручність його використання (за рахунок складання опису документів в кожному архівну справу);
  • міцність і довговічність.

Виготовлення палітурки здійснюється відповідно до вимог ГОСТ. Допустимий розмір корінця при переплетенні документів – до 2,5 см. Кількість листів однорідних документів в одній палітурці – до 250 аркушів.

Послуги по виділенню документів для їх правильного знищення

  • експертиза документів, згідно з «Переліком типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, організацій і підприємств, з визначенням термінів зберігання документів»;
  • складання акту про виділення документів до знищення;
  • узгодження акту про виділення справ до знищення з державним архівним установою.

    Переваги

  • Економне зберігання документів юридичних осіб
  • Комплекс робіт по обробці документів
  • Зручний пошук документів і ідеальний порядок в архіві
  • Висококваліфікований персонал
  • Обробка будь-якого обсягу документів в стислі терміни
  • Правильне знищення документів
  • Експрес-аудит корпоративних архівів підприємств
  • Номенклатура справ, узгоджена з державним архівом
  • Надання громадянам соціальних архівних довідок і архівних копій документів
  • Видача ліквідаторам документів про передачу справ, які підлягають довгостроковому зберіганню, до архіву
cup

    Кому потрібні послуги нашого архіву?

  • Директору підприємства
  • Бухгалтеру і фінансисту
  • Відділу кадрів
  • Ліквідатору

Заповніть форму щоб ми могли якомога швидше проконсультувати вас